Ps3 Clan (SiK)
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  SiK's Youtube account  Donate  

Share | 
 

 Let's Snipe?

Go down 
AuthorMessage
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Let's Snipe?   Tue Aug 05, 2008 2:42 am

Well i rarely bother to play CoD games anymore im bored of it, i usually only do private games or GB matches...

Anyhow i host lots of sniping games (Quick scoping) .. Camp? Fuck off Evil or Very Mad

No camping simply, run and gun see how quick you can be xD

This will be great practice for everyone at sniping... See peoples different techniques etc.

Meh..

Add meh with a message saying "SiK Sniping" or something...

PSN: xVx_Snipz_xVx

P.S: Esber i love you xD
Back to top Go down
View user profile
EsBeR
Admin
Admin
avatar

Posts : 305
Join date : 2008-05-07
Age : 36
Location : NYC

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Tue Aug 05, 2008 12:18 pm

i love u too spanky Smile

_________________


Back to top Go down
View user profile http://sikclan.inmyclan.com
Glasgow009
mod
mod
avatar

Posts : 310
Join date : 2008-05-08
Location : Under your bed.

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Tue Aug 05, 2008 10:22 pm

no scoping more fun than quick scoping Neutral
Back to top Go down
View user profile
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Wed Aug 06, 2008 2:51 am

Though i can quick scope faster than i can no scope lol what's teh point? Ite?
Back to top Go down
View user profile
JokaJJayy
Captain
Captain
avatar

Posts : 64
Join date : 2008-05-25

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Fri Aug 08, 2008 7:43 am

I'll be there, camper.
Back to top Go down
View user profile
Glasgow009
mod
mod
avatar

Posts : 310
Join date : 2008-05-08
Location : Under your bed.

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Fri Aug 08, 2008 1:11 pm

lol ok i see, i suck at quick scoping tho Sad
Back to top Go down
View user profile
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sat Aug 09, 2008 2:41 am

Rofl, yeah yeah decoy boy. Love you man.
Back to top Go down
View user profile
Cookie
Captain
Captain


Posts : 50
Join date : 2008-07-12
Age : 24
Location : Nottingham, UK

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sat Aug 09, 2008 7:18 am

I'll be there.. or not Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sun Aug 10, 2008 2:48 am

Wait RDC is you Cookie? .. Lol .. Wow diddnt realise.

Nice games Smile
Back to top Go down
View user profile
Cookie
Captain
Captain


Posts : 50
Join date : 2008-07-12
Age : 24
Location : Nottingham, UK

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sun Aug 10, 2008 12:19 pm

Yea good games I improve lots when I play with you o.O

_________________
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Let's Snipe?   Tue Aug 12, 2008 4:45 pm

No scope is much more fun though
Back to top Go down
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Thu Aug 14, 2008 4:00 am

No scoping is shit. Why bother to no scope now? .. So many wannabe's do it and hell atm i can quick scope faster than any acog user and any no scoper so what's the point ..

My shoes need polishing and my balls need sucking. Go do em.
Back to top Go down
View user profile
o-C4RNiFEX-o
Soldier
Soldier


Posts : 14
Join date : 2008-08-12

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Thu Aug 14, 2008 1:25 pm

how bout i jus use my acog m40a3 and destroy all? Very Happy sounds good
Back to top Go down
View user profile
JokaJJayy
Captain
Captain
avatar

Posts : 64
Join date : 2008-05-25

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Fri Aug 15, 2008 1:41 pm

spanky spanky what a little camper,
spanky spanky, what a little shitter! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Spanky
mod
mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2008-05-08
Age : 28
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sat Aug 16, 2008 2:52 pm

JayJay JayJay, what a Decoy.
JayJay JayJay one hell of a decoy boy.
Back to top Go down
View user profile
JokaJJayy
Captain
Captain
avatar

Posts : 64
Join date : 2008-05-25

PostSubject: Re: Let's Snipe?   Sun Aug 17, 2008 12:30 pm

lol <3
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Let's Snipe?   

Back to top Go down
 
Let's Snipe?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Strapped Insane KillerZ! :: Clan :: Clan Talk-
Jump to: